Contact Center

Het laat uw klanten toe te kiezen hoe ze contact met u leggen op de meest geschikte manier voor hen: telefonisch, email, fax, sms, chat of internet. Al deze methoden verbeteren het algehele beheer van uw relaties met klanten.

Verbeter de productiviteit van uw medewerkers
Met behulp van een script programmatie met een routine van vertrouwen via om het even welke media, kan onze oplossingen uw klantrelaties sterk verbeteren door ervoor te zorgen dat uw gesprekken steeds ontvangen kunnen worden door de juiste functionaris op om het even welk moment, op elke plaats en via elk medium.

Beheer uw bedrijf effectiever
Investeren in een multimedia contact center is een goede start, maar het rendement op de investering is nog beter. Wij bieden u de tools om de kwaliteit van uw dienstverlening en prestaties te meten, terwijl u in staat bent om in real-time te reageren.

Virtualiseer het Contact Center
Met behulp van virtuele agenten, zorgt u voor business continuity, zelfs als uw gebouwen zijn gesloten. Evenzo, als zich een ramp voordoet of verbouwingen u uw medewerkers thuis houdt, biedt Aastra's Contact Center oplossingen die uw agenten toelaat om verbinding te maken vanaf elke locatie. Deze oplossingen zijn volledig virtualisatie in een datacenter.

Overweeg externe agenten
Uw medewerkers kunnen zich overal verplaatsen, op meerdere sites tegelijk, thuis, enz.. En tegelijk toegang hebben tot informatie en de ondersteuning die ze nodig hebben van het bedrijf om een uitstekende service te bieden aan klanten. 

Female Contact center agent
De oplossingen van het Contact Center van Aastra zijn er om aan de verwachtingen van uw klanten te voldoen, en deze zelfs te overtreffen.  Of uw team van agenten slechts uit enkelen bestaat of uit duizenden, Aastra stelt oplossingen voor hen voor.

Succes

Klanten uitgerust met de oplossingen van Aastra's Contact Center

Effiziente Unterstützung für den Kundendienst

Editions Atlas beliefert mehrere Millionen Kunden in 20 europäischen Ländern – ohne Zwischenhandel – direkt über den Postweg.

 Plus d'informations Lees volledig artikel

Gloabal Office GmbH

Being a firm that provides services to its customers, Global Office required a contact-centre solution that worked reliably and eased the staff’s daily workload at the same time.

 Plus d'informations Lees volledig artikel

VOO is one of the largest cable operators in Belgium

VOO opts for Aastra's Solidus eCare Multimedia Contact Center solution

 Plus d'informations Lees volledig artikel

Viking Line

Viking Line commenced its services in 1959. Today, Viking Line owns seven vessels, which sail between the Finnish mainland, Åland and Sweden as well as between Finland and the Baltic states.

 Plus d'informations Lees volledig artikel

The Carlsberg Group upgrades its telephony infrastructure

Carlsberg awards Aastra a five-year managed services contract to upgrade its telephony infrastructure in Europe providing unified communications for more than 8,500 extensions

 Plus d'informations Lees volledig artikel

AIPA SpA needs a secure solution based on proven technology

AIPA required a solution to offer citizens a single Customer Service Number in all the municipalities where AIPA has a contract.

 Plus d'informations Lees volledig artikel

Press Organisation improves its communication system

Lambrakis Press required a communications system which would provide a rich range of high-quality features and an innovative solution to cater to its needs.

 Plus d'informations Lees volledig artikel

Onthaal . Contact . Privacy . Legal Notice

© 2014 Aastra Technologies Limited. All Rights Reserved.